Св. св. Константин и Елена Холдинг АД търси да назначи Администратор.
Нашите изисквания:
- Да притежавате добри комуникативни умения и организационни качества;
- Да сте отзивчиви, коректни и да влагате внимание към детайлите;
- Да имате добри компютърни умения. Умение за работа с резервационна система Clock Evolution или друга хотелска програма е предимство;
- Да владеете писмено и говоримо английски език. Владеенето на втори чужд език е предимство;
- Да притежавате приветлив външен вид;
Отговорности:
- Ще посрещате, настанявате и изпращате гостите на хотела;
- Ще приемате и отговаряте на текущи запитвания на настанените в хотела гости;
- Ще отговаряте на запитвания за резервации и приемате такива по телефон или на място;
- Ще комуникирате и координирате дейността с колеги от другите звена на хотела;
Нашето предложение е:
- Пълно входящо обучение;
- Постоянен трудов договор;
- Работa на график;
- 20 дни платен отпуск;
- Трудов договор;
- Процент от приети резервации;
- Поемане на транспортни разходи до и от хотела;
- Осигурено хранене по време на смяна;
- Работа в млад и сплотен колектив.
Очакваме Вашата автобиография и актуална снимка.
Само одобрените кандидати ще бъдат поканени на интервю. Всички кандидати ще бъдат разглеждани при строга конфиденциалност и според изискванията на ЗЗЛД.