Администратор в хотел

Св. св. Константин и Елена Холдинг АД търси да назначи Администратор.

Нашите изисквания:

  • Да притежавате добри комуникативни умения и организационни качества;
  • Да сте отзивчиви, коректни и да влагате внимание към детайлите;
  • Да имате добри компютърни умения. Умение за работа с резервационна система Clock Evolution или друга хотелска програма е предимство;
  • Да владеете писмено и говоримо английски език. Владеенето на втори чужд език е предимство;
  • Да притежавате приветлив външен вид;

Отговорности:

  • Ще посрещате, настанявате и изпращате гостите на хотела;
  • Ще приемате и отговаряте на текущи запитвания на настанените в хотела гости;
  • Ще отговаряте на запитвания за резервации и приемате такива по телефон или на място;
  • Ще комуникирате и координирате дейността с колеги от другите звена на хотела;

Нашето предложение е:

  • Пълно входящо обучение;
  • Постоянен трудов договор;
  • Работa на график;
  • 20 дни платен отпуск;
  • Трудов договор;
  • Процент от приети резервации;
  • Поемане на транспортни разходи до и от хотела;
  • Осигурено хранене по време на смяна;
  • Работа в млад и сплотен колектив.

Очакваме Вашата автобиография и актуална снимка.

Само одобрените кандидати ще бъдат поканени на интервю. Всички кандидати ще бъдат разглеждани при строга конфиденциалност и според изискванията на ЗЗЛД.