Асистент резервации

Св. св. Константин и Елена е първият български морски курорт, с който започва историята на морския туризъм и курортното дело в България. Повече от век мястото е предпочитано заради морето, лечебните минерални води, плажовете, красивата природа и чистия въздух. В наши дни курортът Св. св. Константин и Елена развива традициите в морелечението, балнеологията и СПА туризма и вече е предпочитана кулинарна дестинация с класните си ресторанти. В портфолиото на „Св. св. Константин и Елена холдинг“ АД са хотелите в курорта Св. св. Константин и Елена - Астор Гардън, Вила Чинка, Хотел Балнео & СПА Азалия, Хотел Приморски, Термален комплекс Аквахаус Термал & Бийч, Аквахаус хотел и СПА; Хотел Атлас и Хотел & СПА Астера в курорта Златни пясъци.

Във връзка с дейността си Св. св. Константин и Елена Холдинг АД търси да назначи отговорна и мотивирана личност за позицията Асистент резервации.

Основните задължения на позицията са да:

  1. Отговаря за спазване на стандартите за работа в отдел “Резервации” и за поддържане на документооборота в порядък.
  2. Осъществява техническата обработка на постъпващите запитвания и резервации, въвежда ги в системата за потвърждаване/анулиране след консултация с ФОМ и Главен Мениджър.
  3. Осъществява обмена на информация между всички звена, касаещи настаняването и обгрижването на гостите.
  4. Замества ФОМ в негово отсъствие.
  5. Изготвя периодични справки за перспективната заетост, както и справки за преминали туристи.
  6. Участва в помощ на Рецепция при посрещане на по-големи групи туристи
  7. Отговаря и следи за правилното водене на хотелските регистри.
  8. Да е запознат с условията по външно-търговските договори, касаещи настаняването на гостите в хотела-контингенти, типове стаи, форми на разплащане и др.

Нашите основни изисквания са:

  1. Образование: - Висше образование със специалност “Туризъм”, ”Маркетинг”, Колеж по туризъм.
  2. Владеене на два езика, един от които писмено и говоримо/английски и немски/;
  3. Опит на подобна позиция ще се счита за предимство;
  4. Добра компютърна грамотност и умение за работа със специфични софтуерни програми;
  5. Комуникативност и умение за работа в екип;
  6. Ръководни умения.

Ние Ви предлагаме:

  1. Целогодишна работа в динамична и приятна среда;
  2. Конкурентно възнаграждение и социален пакет;
  3. Транспорт от и до гр. Варна;
  4. Работно облекло.

Ако проявявате интерес към обявената позиция, моля изпратете автобиография с актуална снимка, мотивационно писмо и препоръки от предишен работодател.

Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю. Всички кандидатури ще бъдат разглеждани при пълна конфиденциалност и в съответствие със ЗЗЛД.